Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Thursday, 4 February 2010

"Aried, Romantik itu bukan MIMPI"

DATELINE : 28.2.2010

Contest ini dianjurkan oleh Aried .. yang mungkin sedang belajar untuk menjadi seorg yang ROMANTIK..
Sape2 nak jadi romantik..
*****
***
*
pengalaman anda bersama orang tersayang yang anda rasakan perkara paling romantik ANDA PERNAH LAKUKAN kepadanya:-

Ni picture yang sgt2 latest bru diambil minggu ni..
Opppsss.. sblum tu ingin saya nyatakan... bahawasanya saya adalah isteri kepada lelaki itu & mama kpd Asya... Sebenarnya terlalu banyak perkara romantis yang berlaku antara sy & suami.. Dan pic diatas adalah salah 1 drpnya.. Perkara romantis yang pernah sy lakukan ialah sentiasa memberikan hadiah di hari2 penting dalam hidupnya.. Selain itu saat bertarung nyawa utk melahirkan Asya adalah detik yang paling ROMANTIS skali dlm hidup kami berdua... Memberikan zuriat utk yang tsyg adalah satu perkara y terbaik dlm hidup saya.. Mengharungi susah senang hidup bersama juga detik indah utk dikenang..
Dan suami saya juga seorg y OVER romantik.. Saya xleh lupa peristiwa 7 tahun lepas.. masa itu kami belum bkahwin.. Dan ketika itu saya lumpuh dan hanya mampu bgerak mgunakan kerusi roda.. Dan pada 1 hari suami saya datang ke rumah membawa sebiji kek bersama kwn2 sekolah sy utk myambut harijadi saya yang ke-18 pada ketika itu.. Sememangnya hanya tuhan yang tau betapa terharunya perasaan sy disaat itu.. Dan hingga ke saat ini, LELAKI ini masih bersama saya.. walau sy x perfect sprti wanita lain, walaupun saya xmampu utk memberinya zuriat lagi..

"So ARIED,,,,, Romantik itu bukan MIMPI kalau anda betul jatuh cinta pada seseorang itu dengan SEADANYA.. Tapi ROMANTIK itu lebih indah jika anda mempunyai hubungan yang SAH DISISI ISLAM"

5 comments:

-aTie- said...

sgt muliah hati suami anda

Khaizarien @ atie Blog

Khairi said...

waaa makan jagung sama2 geget. good luck!

Vee Violet said...

sooo sweett.... =)

cintahati said...

semoga berkekalan hingga ke syurga...amiin..

ezam said...

walopon tak menang contest ni nanti tapi anda pemeannag di hati saya....eh over lak....

harap hubungan anda suam isteri kekal selama2nya hingga ke hujung nyawa dan berterusan hingga ke syurga inshaallah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails