Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Tuesday, 23 February 2010

Contest : Love Story

Dateline : 28.2.2010

Contest yang dianjurkan oleh Mira_Zoe
.Jom saa2 join dengan hanya KLIK DI SINI


Cinta.... Adalah satu perasaan yang indah terbit dari hati tanpa sebarang paksaan..Namun sudahkah anda menemui CINTA ???Ya... saya sudah menemuinya.. Sememangnya cinta yang Agung itu hanya pada Allah  Cinta yang dibawa hingga ke hujung nyawa ialah CINTA terhadap suami, anak & ibubapa..Namun bukan semua mampu untuk menerbitkan dengan sepenuhnya Cinta yang Ikhlas.. Cinta yang tanpa sebarang kompromi...Alhamdulillah... didalam pencarian ini saya berjaya menemui Cinta Sejati dan penuh Keikhlasan dalam insan yang bernama Mohd Fain.Dia mencintai saya dengan setulus jiwa... sepenuh hati... tanpa mengambilkira segala kekurangan yang ada dlm diri saya.. Dia mencintai saya seadanya..Dia juga lelaki yang tetap bersama saya tanpa pernah sekali pun meninggalkan diasaat saya melalui kesulitan dlm hidup.Walaupun ketika saya berada dalam keadaan lumpuh pada tahun 2003-2005.... lelaki ini masih bersama saya malah menjaga saya dengan lebih baik.. Lelaki ini terus berada di belakang saya.. memberi sokongan hidup agar saya terus bersemangat.. Hingga akhirnya saya pulih dan dpt mjalani kehidupan normal.. Lelaki ini telah mengambil saya menjadi isterinya..Bayangkan... Betapa banyaknya tahap kesabaran lelaki ini????Terima kasih atas perasaan cinta & kasih sayang yang mendalam terhadap diri yang serba kekurangan ini..

**Sila klik CINTA SEJATI
 untuk membaca kisah pertemuan CINTA ini....

2 comments:

mamaaerish : said...

wah... romantisnyer... gd luck yer... eb nih kalu... hampeh... x tau bermadah... ha ha ah

myra_zoe said...

wow~ check..
thanks join...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails