Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Monday, 26 April 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

Dateline : 30.4.2010

Peganjur :

Syarat-syarat:

Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

Saya akan dermakan pada Puan Haryani.. Seorang ibu tunggal kepada 3 orang anak yang ditinggalkan suaminya . KENAPA??? Hanya kerana Puan Haryani lumpuh.

                                 

Sangat2 kejam dunia ini.. Disaat wanita ini perlukan sokongan orang tersayang, dia pergi meninggalkannya tanpa sebarang sebab yang logik.. untuk makluman, Puan Haryani, mengidapi penyakit saraf (Guillan barre syndrome A.I.D.P Axonal Variant) iaitu lumpuh separuh badan, enemia dan chronic gastritis (usus terlalu nipis) . Beliau telah lumpuh separuh badan dan kemungkinan besar akan hilang deria penglihatan. Beliau juga hilang sumber pendapatan.. Dengan mengharapkan bantuan orang ramai.. Baru2 ini saya ada melancarkan kutipan derma untuknya di SINI & SINI .. Selain itu saya juga telah membina blog untuk Pn Haryani agar ada insan y prihatin terhadap nasibnya.. Sama-sama kita selami hidupnya DISINI. Pada pendapat saya, alangkah bagusnya duit ini diberikan kepada mereka yang betul2 memerlukan. Bayangkan betapa besarnya nilai duit ini dalam menyara kehidupannya & anak2nya.


~~~> Jom k link personal saya : http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails