Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Tuesday, 27 April 2010

Contest Seiras Wajah Musim KeDua

Dateline : 30.4.2010

Peganjur :

Syarat-syarat :

****

**

*
Kategori ibu & anak

Nama : Mama : Lya
Nama Anak : Nur Fasya Afrina
Nama Pangilan : Asya
Tarikh Lahir : 3.11.2008

Persamaan :
Ramai yang menyatakan bahawa muka saya n asya mirip.. Terutamanya bentuk muka, mata & bulu kening. Act, masa asya kecik dulu muka asya mirip papa dia. Dan semakin besar asya makin mirip saya. Satu lagi, asya suka senyum mcm saya.. Sebijik.. Kalo orang tengok pic saya masa kecik, sama jer dengan asya.. Kiranya Copy & Paste.. Tapi asya cun lagi ... heheheheeh.. Ermmm daripada segi perangai pun sama, memang agak notti, aktif dan banyak bercakap.. Ini mama saya yang cakap.. Nak tengok pis saya masa kecik... klik SINI .


---> jom ke link personal saya : http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails