Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Monday, 12 April 2010

Giveaway by LuckyTuah

Dateline : 15.4.2010

Peganjur :

Syarat-syarat:


Kenapa saya nak hadiah Misteri barangan Elken ni:-

Kenapa??? Kerana saya tau produk Elken ni adalah merupakan produk kesihatan tubuh badan & juga penjagaan kulit dan sebagainya. Oleh kerana saya mempunyai masalah kesihatan, jadi tak salah kalau diberi peluang untuk saya mencuba produk ini. Mana tau kalau2 ianya serasi dengan saya. Tapi... didalam n3 ada dinyatakan untuk wanita.. jadi hadiahnya mungkin sesuatu y berasaskan kesihatan dalaman wanita ataupun penjagaan kulit.. Ini lagila membuatkan saya teruja untuk memenangi hadiah misteri dari ELKEN ini.. Harap berpeluang memenangi hadiah misteri ini...

Jom ke link personal saya--> http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

2 comments:

Drama Mama said...

good luck dear!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Ju@Lucky^Mummy said...

terima kasih kerana menyertai..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails