Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Monday, 26 April 2010

Nuraarin: Contest Perkahwinan abadi

Dateline : 27.4.2010

Peganjur :

Syarat-Syarat :

Soalan-soalannya:


1. Apakah Tema perkahwinan/pertunangan anda.
Sepatutnya, tema perkahwinan saya berkonsepkan moden & simple.. Tapi.. last mcm x de konsep pula.. sebabnya x cukup masa utk handle semua tu, cz time tu still study.. Lagi pun semua kraft utk tetamu..bunga telur, hantaran saya buat sendiri.. rasa lebih puas hasil drp tangan sendiri.. Dan senang cite, tema kaler pada hari perkahwinan saya tu, HIJAU+EMAS+KRIM=GABUNGAN MANTAP...(hehehehee)

2.Hadiah kahwin/tunang paling istimewa dan kenapa?
Hadiah yang perkahwinan yang paling istimewa.. semestinya ikatan suami isteri.. Tapi kalu drp segi materialnya, gelang emas Poh Kong & peti ais pemberian abang kandung.

3.Apakah Door gift/hadiah untuk tetamu? (yg bertunang boleh skip soalan ini, tapi kalau ada lagi bagus)
Yang special.. Bunga telur, towel y dhias dalam bekas , kek & coklat cadbury. Dan kesemuanya saya hias hasil drp tangan saya.

4.Hantaran perkahwinan/Pertunangan yang paling anda suka?
Hantaran y paling saya suka semestinya cincin &gelang pemberian suami..

5.Ceritakan 3 Pengalaman manis sebelum/semasa/selepas majlis berlangsung?
Pengalaman manis??? Banyak... Tapi y sweetnya mstilah saat2 suami mcium dahi selepas akad nikah.. Sgt2 rindu saat tu. Tapi yang lucu skali pada hari akad nikah, suami saya dh nak pengsan sbb berdebar.. Last2 tpaksa minta org buatkan air utk pulih semangat.. Tapi time atas pelamin tu, mmg sgt2 slumber rock la suami saya tu.


6.Sertakan Gambar perkahwinan/pertunangan yg paling anda suka?
Gambar y paling suka, rosak, termasuk dgn negatifnya sbb tahun lepas rumah dimasuki air.. sgt2 sedih.. Tapi xpe saya upload mana y tinggal jer.


(act.. ni baju y dipakai utk acara bergambar.. Time bersanding kaler hijau)

7.Saya mendambakan perkahwinan yg berunsurkan moden & ringkas kerana saya amat meminati konsep moden tapi simple dan masih memberi impak besar & kenangan .

2 comments:

mamaaerish : said...

gd luck yang... ;p

nuraarin-life said...

Gambar cium dahi itu sungguh nostalgia kan..

Good luck!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails