Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Saturday, 15 May 2010

"Cuti - Cuti di Cherating"

Dateline : 19.5.2010

Peganjur :

Nak Join :

Sangat2 teruja tengok hadiah yang bakal dimenangi... Sape xmo dpt menginap free di Impiana Cherating. Bonus untuk saya, sbb Cherating hanya bersebelahan dgn Kemaman.. N dari dulu lagi plan dgn suami nak bermalam di Cherating, tapi x pernah berpeluang lagi.. Manatau kot2 kali ni ada rezeki buat kami sekeluarga.
****
**
*


A)" Kenangan Indahku di Cherating.."

Memang terlalu banyak. Semasa zaman bercinta dulu, saya & Fain selalu datang sini ambik angin. Dan kini, setelah berkahwin, kami masih lagi mengukir memori indah di Cherating. Dan pic diatas dirakam di Pantai Cherating pada bulan Feb baru2 ni. Woowww.. sungguh2 romantik. Act, ada memori indah antara saya & fain terpahat di Cherating. Dimana, sewaktu saya mengandungkan asya... dan ketika itu saya lumpuh dan selepas keluar drp hospital setelah sekian lama terbaring kaku (koma) di hospital. .. Kerana ingin mengembirakan hati saya yang lara ketika itu, Fain telah mendukung saya di sepanjang pantai Cherating. Sememangnya menitis air mata saya saat itu. Saya cukup2 terharu. Dan ketika itu juga, Fain menyakinkan saya yang dia akan cintai saya sampai bila2..walaupun ketika itu saya lumpuh. Sememangnya, saya hampir putus harapan utk meneruskan kehidupan ketika itu. Itulah memori terindah yang terpahat dlm keseluruhan kehidupan saya.. Sepanjang berkahwin hingga melahirkan asya, saya masih belum berkesempatan untuk bercuti kerana faktor kesihatan y x menentu dulu.. Dan kini, saya ingin mengukir kenangan indah bersama asya, cinta hati antara saya & fain di Cherating.



Jom ke link personal saya : http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

2 comments:

yusratravel said...

slm Mama Asya,

dah terjah & sooo touching of memory..tp hrp dpt lgkpkn lg syarat2:-
1)sertakan email add.
2)be my fllower..(saye berkate dgn rendah hati..)

T/kasih.

n.b: thniah krna tbh mnjdi mama Asya..anda benar2 insan terpilih..

yusratravel said...

Mama Asya,

Emel add u dh dpt..jz lmbt pblish je kt komen box tuh..sorry..

Nway tggu result kuar nnt ye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails