Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Sunday, 23 May 2010

MY WISH GIVEAWAY-503020


Dateline : 30.5.2010


Peganjur :

Penaja hadiah misteri:
*
*
*
*
*
*
*
 senaraikan 1 sahaja keinginan hadiah bernilai
*
*
*
RM50..
Kalu diberi peluang untuk saya memenangi hadiah bernilai RM50,
saya ingin membeli kain pasang/ela  untuk dibuat baju kurung. Atleast, pemberian itu lebih beharga & dapat digunakan selalu untuk ke pejabat.


RM30..

Dan jika terpilih untuk memenangi hadiah bernilai RM30, saya memilih tudung sebagai hadiahnya. Tak kisahlah jenis apa pun.. sama ada shawl ke, tudung ala2 ikin k @ tudung jenis biasa asalkan ianya berpatutan dengan nilai hadiah yang ditawarkan.


 RM20....
Dan jika berpeluang memenangi memenangi hadiah bernilai RM20, hadiah pilihan saya adalah Topup MAXIS. Sekurangnya saya dapat menggunakannya disaat-saat memerlukan.



--> LINK PERSONAL : http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails