Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Wednesday, 5 May 2010

"SweetBonda.Com 1st Giveaway.."

STICKY MODE UNTIL
 5.5.2010
Dateline : 5.5.2010


Peganjur :

Syarat-syarat :

****

**

*

 
"Saya adalah Sweet Bonda kerana saya seorang mama yang sgt2 sweet buat asya.. Yang selalu sporting untuk asya, malakukan xtvt kesukaan asya bersama. Melayan kerenah asya. Dan saya juga akan menyayi bersama-sama asya.. Yang paling sweet sekali, pengorbanan yang saya lakukan demi menyelamatkan asya untuk hidup di dunia ini..  Dan bukanlah senang untuk saya sebagai seorang mama yang mengidap, penyakit yang kritikal dalam usaha untuk membawanya ke dunia dengan selamat. pelbagai halangan & dugaan yang terpkasa ditempuhi. Hingga saya koma disaat preggykan asya. Namun saya terus cekalkan hati, teus berjuang dan akhirnya alhamdulillah, asya lahir juga. Dan kini, segala y berlalu itu menjadi satu kenangan yang membuatkan saya sentiasa menghargai kehadiran satu-satunya cahaya hati saya. Dan..kalo nak tengok betapa sweetnyer saya sebagai mama asya, silalah kesini : http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/ "

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails