Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Thursday, 10 June 2010

~ KONTES: KENANGAN TERINDAH ~

Dateline : 11.6.2010

Peganjur :

Jom Join :
*
*
*
*
*
KENANGAN TERINDAH dalam percintaan kami tercipta pada 26.10.2006. Akhirnya percintaan kami yang penuh ujian dan rintangan selamat termeterai. Detik ini akan terus kekal di ingatan samapi bila-bila. Fain, seorang kekasih & suami yang sangat2 setia. Lebih terharu, kesediaan Fain memperisterikan saya walaupun dia tahu saya sakit & bakal menyusahkan dia apabila hidup bersama nanti.

Fain juga seorang kekasih yang selalu disisi saya, walaupun saya lumpuh.. Fain x pernah meninggalkan saya. Dia sabar menunggu keajaiban dalam kehidupan. Tiada apalagi yang membahagiakan melainkan dapat hidup bersama dengan insan tercinta.

SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN PERKAHWINAN
&

HAPPY BIRTHDAY UNTUK ISMA

HAPPY-HAPPY SOKMO YERR!!


jom ke link personal : http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails