Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Thursday, 17 June 2010

LIKE FATHER LIKE DAUGHTER!


Dateline : 18.6.2010

Peganjur :


Jom Join :

*
*
*
*
*
*


Nama  Anak : Nur Fasya Afrina Binti Mohd Fain (Asya)
Tarikh Lahir : 3.11.2008
Umur : 1 Tahun 7 Bulan ++

" Pic ni diambil di Black Stone Beach pada bulan Mei baru2 ni. Asya merupakan satu2nya anak saya & Fain. Dia lah penawar duka saya kerana saya x dapat melahirkan anak lagi atas faktor2 kesihatan y tidak m'izinkan. Menceritakan perihal asya & papanya.. Sememangnya asya cukup rapat & manja dengan papanya. Setiap masa nak berkepit dengan papa dia. Sama gak dgn papa, kalo nak kemana-mana mesti nak ada asya. Katanya, hidup ni harus dinikmati bersama. Sama2 menghargai peluang yang tuhan berikan untuk kami. Kerana kami hampir kehilangannya dulu.  "

" Sememangnya banyak sangat persamaan antara papa & asya. Especially cara dia orang tidur dalam keadaan mata tbuka sedikit & tangan di bawah kepala. Selain tu, Kalo time papa asya x sihat, confirm asya pon akan x sihat. Saya pon x tau naper boleh jadi g2. Perkara yang paling ketara,,, Asya & papanya sukakan pantai (saya pun sama..hehehehe) serta suka berjalan-jalan. Dan lagi satu, setiap aksi & percakapan papa, asya suka tiru.. itulah yang menghiburkan hati saya. Menghilangkan segala kesakitan yang ada."

PIC SELINGAN AJER

LIKE FATHER, LIKE DAUGHTER
Pic ni baru ambik malam semalam. Mula2 asya kena selsema.. ni dah bjangkit pada papa.



1 comment:

Aleeya said...

ya salammmmm tenkiu join contest sni yer

kiyutnye pic dia ngan papa kena selsema turrr hehehe comelnye asya neh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails