Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Friday, 30 July 2010

UPDATE TENTANG PEMILIK BLOG

Terlebih dahulu saya ingin memohon kemaafan atas segala kesulitan yang berlaku.
Seperti masih lagi belum memberi add saya utk proses pgeposan hadiah dalam mana contest @ giveaway yang saya menangi.Jutaan terima kasih kerana memilih saya sebagai salah seorg pemenang contest/giveawy.

Sebenarnya sekian lama saya menyepi kerana keadaan kesihatan saya y x m'izinkann saya utk join mahupun membuka blog ini. Untuk makluman, saya baru sahaja dikeluarkan drp ICU setelah agak lama x sedarkan diri kerana penyakit y saya hidapi ini.

Sebarang pertanyaan berkaitan add & sbgnya blh email saya di : lya_afrina@yahoo.com/

ATAU

Tinggalkan komen di blog peribadi--> http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/


SEKIAN, TERIMA KASIH


---> masih lg berehat sebelum aktif join contest. Doakan agar kesihatan saya bertambah baik.. Dan diucapkan, jutaan terima kasih kepada semua y mendoakn kesihatan sy serta menyumbangkan dana dalam rawatan perubatan sy. Hanya Allah mampu membalasnya. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails