Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Tuesday, 5 October 2010

PrincessQish GiveAway or Contest

Dateline : 8.10.2010

Peganjur:

1. Dah Jadi Follower BLOG PRINCESS QISH

2.Bukti Follower

Follower ke 664 : Lya m@m@ Asya

3. Tema Blog

a) Tema untuk blog ini ialah My Only One sempena satu2 nya utk anak kesayangan saya y wujud di dunia ni iaitu Asya.. Kerana tiada lagi peluang utk memilikinya kerana faktor kesihatan. Dan blog ini khas untuk contest sahaja

b) Tema bagi blog personal saya Cahaya Hatiku juga sempena makna disebalik nama satu2nya anak saya iaitu Nur Fasya Afrina y bermaksud Cahaya Hatiku Putih Kemerahan. Dan di blog ini pelbagai kisah suka duka sewaktu saya mengandungkan asya, masalah kesihatan & kisah seharian di muka bumi disamping family & sahabat2 semua serta pelbagai info , resepi, & restoran utk dikongsi bersama.

4. Kegemaran & Sesuatu Yang Diimpikan

Rasanya semua teman blogger tau yang saya sgt2 obses dengan gambar.. Dan saya sangat suka berphotoshoot sama ada utk diri sendiri mahupun untuk asya. Semuanya ada di blog personal. Dan sesuatu y sangat2 saya impikan semestinya DSLR & kini dalam usaha utk memilikinya. Insyallah.. slpas memilikinya makin panjang langkah saya utk menjadi PHOTO G. Insyallah..

TAG



jOM jOIN :

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails