Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Tuesday, 21 December 2010

Photo Contest: My Bestfriend Forever

Dateline:31.12.2010

Peganjur:

" FLIZZ STAR"


Kami bersama mengapai kejayaan

Flizz Star Menjadi Pengapit Di Hari Perkahwinan Saya

1.Mula berkawan sejak tahun berapa?
Tahun 2003

2.Kenapa anda rasa dia/mereka BFF anda?
Kerana, kami selalu bersama setiap masa. Sehingga ke saat ini, walaupun masing2 sudah berumahtangga & berada jauh. Tapi kami selalu mengingati. Banyak kenangan yang x dapat dilupakan, dalam geng ni, saya merupakan yang pertama berkahwin. Selain itu, paling tak dapat dilupakan setiap kali saya sakit, FLIZZ STAR, selalu ada memberi kekuatan . Dan antara moment terindah, sewaktu kami berkelah di Pantai Cherating, tapi hujan lebat2..last2 kami berkelah dalam van. Selain itu, semasa saya sakit, geng FLIZZ STAR menghantar voice sms yang menyanyikan lagu BERTAKHTA DIHATI. Sayu & sedih sangat! Inilah sahabat susah senang saya. Senang susah kami hadapinya bersama.

F - Fida
L - Lya (saya )
I - Irma
Z - Zati
Z - Za


" KAMI BINTANG YANG BERKELIPAN BERSAMA SELAMANYA "
KAMILAH FLIZZ STAR


Jom Join:

1 comment:

Siti Noraisyah said...

Thanks for joining dear..^^
Gud Luck k!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails