Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Wednesday, 26 January 2011

Best Friends Forever GiveAway..

Dateline: 31.1.2011

peganjur:


Kenangan bersama bestfriend di hari konvokesyen.. Time study dulu, group saya sgt femes. Dan kerana keakrabpan tu, lahirlah nama kumpulan ni iaitu FLIZZ STAR. Nama FLIZZ diambil daripada pangkal nama kita berlima iaitu F-Fida, L-Lya, I-Irma, Z-Zati & Z-Za.. Inilah kawan susah & senang serta selalu memberi support. Kenangan yang tak dapat dilupakan ialah pengorbanan sahabat saya ini di saat saya bertarung nyawa. Walaupun saya tak dapat mengingati peristiwa itu, tapi daripada cerita & komen yang diterima di blog personal oleh zati, amatlah menyentuh hati saya. Pada ketika itu saya koma & sahabat-sahabat saya sama2 lapkan badan saya, membacakan yasin dan pelbagai perkara lagi y dilakukan tapi saya tak mampu luahkan dengan kata-kata. Antara perkara y saya ingat ialah, ketika saya sakit, saya terima voice sms drp FLIZZ STAR yang menyanyikan lagu BERTAKHTA DI HATI. Mengalir air mata saya. Dia tau itulah lagu febret saya. Dan saya pasti antara kami sentiasa tersemat di hati. Kerana keakraban itu, FLIZZ turut membantu suami saya dalam meneruskan kehidupan disaat saya tersungkur. Saya tau pengorbanan itu. Tapi antara kami memang banyak kenangan indah di saat saya sihat. Kita org memang nakal, mcm2 akal datang. Antara part y tak dapat dilupakn ialah time berkelah di Pantai Cherating, tiba2 hujan lebat..last2 berkelah je dalam van. Kini, masa terus berlalu... dan masing-masing mempunyai kehidupan sendiri. Namun hingga ke hari ini hubungan kami masih akrab & bila berpeluang pasti kami akn bertemu :-) FLIZZ STAR...BERTAKHTA DI HATI.

Jom Join ;

2 comments:

Roszaneza Danny said...

Salam Lya... Rose doakan agar persahabatan Lya dan rakan2 akan berkekalan sampai bila2.. Amin.
betul Lya, persahabatan itu sangat indah..selagi kita sama2 menghargai dan memahami ertinya..

gud luck yer Lya n thanks Lya sudi join.. :)

Lulu caldina said...

semoga berjaya...yeah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails