Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Saturday, 22 January 2011

CONTEST MUSLIMAH BERGAYA

Dateline : ?

Peganjur
PERSONA

Pic Yang Dipertaruhkan :







alamakkk.. banyak ke pic ni?? pihak peganjur pilih yer mana yang berkenan??
Teruja join contest ni, sampai semua nk upload kalo boleh ..

Ceritakan sikit apa yang membuatkan anda istimewa? Kepandaian anda tang mana? 
  • Yang pasti saya boleh melukis.. sebab saya sgt minat art!!
  • Yang ni syokk sendiri kot... saya minat berphotoshoot.. Tapi bukan saya modelnyer, saya mmg suke kerja2 photographer. Yesss.. Gambar itu fantasi diriku!
  • Yang ni confirm... saya dikurniakan bakat untuk mengubah & membuat hantaran perkahwinan/pertunangan & dan saya dah dapat banyak tempahannya.
  • Disamping tu.... saya punya bidang kerja kadang2 agak lasak, sbb sebagai student in maritime/marine secara x lansung terdedah kpd industri perkapalan & pekerjaan saya juga di slipway. Yang mencabarnya, apabila perlu buat survey report dalam badan kapal, enjin & boleh panjat-memanjat kapal tu.. especially time berada di posisi propeller. sungguh mencabar!
  • Saya juga aktif sukan :-)
  • Walaupun lasak ... saya tetap lembut sebagai seorg isteri & mama!
  • Boleh memasak lauk y pelik2.. Dengan syarat, tgk resepi la :-)
  • Rasanya antara kelebihan saya kerana menuntut ilmu dalam 3 bidang y berbeza iaitu, Perakaunan ( zaman sekolah) , Architecterer & Maritime/Marine..( zaman u )
  • Apa y membuatkan saya paling istimewa.... kerana saya dipilihNya untuk menghadapi ujian yang sgt getik dlm kehidupan. Bertarung dgn penyakit kronik & terpaksa menerima kenyataan bahawa satu-satunya zuriat saya juga menghadapi masalah kesihatan . Semoga mama & asya terus tabah :-)

Jom Join :

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails