Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Sunday, 2 January 2011

LITTLE FINGERS contest 3

Dateline:4.1.2011

Peganjur :

STEP 1
Kebetulan pic ni jer ada dalam PC. Alamak, pic pon blurr jer.. Aci kan?? Masa ni umur dalam 1 tahun ++.. Muka ada mcm asya tak??

STEP 2
Memori yang paling tak dapat dilupakan... 3 in 1.. Dalam kepahitan,  ada kegembiraan serta kelucuaan turut mengiringi. Semestinya saat bertarung nyawa dalam mendapatkan satu zuriat itu. Perjalanan untuk mendapatnya sememangnya amat pahit & sedih sekali. Namun, disaat kesakitan ingin melahirkannya terselit sedikit kisah lucu, dimana saat saya menahan kesakitan tu, saya tergigit dada Fain sampai Fain menjerit kuat. Kesan gigitan tu mmg meninggalkan parut & berdarah. Ermm xpe, at least Fain tahu betapa susahnya & sakitnya seorg ibu bertarung nyawa. Dan sebaik saja zuriat itu keluar, segala kesakitan yang saya harungi sepanjang mengandung itu terus hilang. Yang ada cuma perasa gembira & penuh kesyukuran. Hanya tuhan yang memahami perasaan itu. Alhamdulillah.. semuanya berakhir dengan selamat.

STEP 3
Nama manja yang abang2 & kakak panggil dari kecik sampai sekarang ni
YUNKI.. Kenapa??? Ni nama Jepun, masa dulu ada drama Jepun femes kat dalam tv, nama watak kanak2 tu Yunki & Yunki tu banyak cakap & suka pot pet pot pet macam saya ni.. ermmmm... itula kata mama & abg2 saya.. Lagu tema drama Jepun ni MIRAE rasanya.. Teringin gak nak tgk drama tu. Haaa... sebab tu la dapat nama Yunki.

Jom Join:

" Happy Birthday Aerish Tomei "

1 comment:

eB ezrin said...

tq dear 4 the wish...

gd luck yer >_<

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails