Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Thursday, 27 January 2011

Saatku Milikmu Contest

Dateline: 30.1.2011

Peganjur:


" Kami pernah bertemu semasa zaman sekolah dulu. Tapi bertaut selepas habis persekolah.. Pertemuan antara saya & Fain bermula ketika Fain menemani kawannya melawat saya yang sakit tenat selepas peperiksaan SPM. Dan sejak peristiwa itu, Fain terus berusaha mendekati saya walaupun berkali-kali saya menolaknya. Tapi, mungkin dia mmg diciptakan untuk saya... Tuhan kurniakan dia sebagai suami saya untuk menjaga saya yang sakit. Dia memang ikhlas menyayangi saya kerana hati bukan atas dasar kasihan . Semoga ikatan kami terus kekal selamanya & bahagia bersama satu-satunya anak kesayangan kami berdua , bukti cinta kami! "

Jom Join:

1 comment:

Myra Jay said...

Dtg terjah, maaf lambat ye..
Kalau dah jodoh walau cuba kita elak tp jodoh kuat menyatukan anda..

Penyertaan diterima & Gud Luck ye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails