Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Wednesday, 19 January 2011

Wanita Inspirasiku 2010

Dateline : 20.1.2011

Peganjur:

Tag :
Nureen
Mamalieyna


Mama ... seorang wanita yang kuat. Berdiri sendiri dalam kepayahan setelah kematian arwah ayah pada tahun 1990. Bermula detik itu, mama bersusah payah berusaha membesarkan kami 8 beradik dengan penuh kesabaran yang tinggi. Alhamdulillah... kami menjadi ORANG yang berguna! Abang-abang saya berjaya melanjutkan pelajaran di oversea. Kesemua adik-beradik berada di menara gading di dlm & luar negara.

Namun ujian mama x pernah henti. Saya, anak bongsu mama diuji dengan masalah kesihatan yang kronik. Bermula umur 15 tahun, mama menjaga saya , menemani saya menangis bersama, memberi semangat dan kini hingga berumur 25 tahun, mama masih setia disisi menjaga saya disaat saya sakit walaupun saya sudah berumah tangga. Sesungguhnya, mama begitu tabah, kerana kuat mengharungi saat getir dari dulu hingga kini.

Jom Join :

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails