Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Sunday, 20 February 2011

"1st GA - I Lurve My Mum So Much..."

DATELINE : 25.2.2011

PENGANJUR:


Pengorbanan mama y x dapat dilupakan saat mama menjaga saya sewaktu saya sakit tenat dimana ketika itu saya mengalami kelumpuhan seluruh badan. Satu persatu sistem badan saya hilang fungsi. Ketika itu juga saya semakin lemah utk teruskan hidup.. Namun mama terus kuat memberikan saya kata-kata semangat agar saya tidak mengalah. Selama saya terlantar di hospital, saya kerap kali melihat air mata mama menitis. Saya melihat mama bersusah payah mengumpul duit satu ketika dulu untuk membiayai kos pembedahan bagi membuang kentumbuhan dlm otak saya ketika saya berumur 15 tahun. Namun, ujian x terhenti disitu, semasa menunggu SPM, sekali lagi saya jatuh sakit teruk sehingga saya lumpuh & keadaan saya amat teruk. Saya putus asa!! Saya sedih dgn apa y menimpa diri.. Saya selalu marah2 dgn apa y menimpa diri.. Tapi mama terus kuat yakinkan saya bahawa saya ttp akan hidup normal. Doa ibu dimakbulkan Allah, setelah bertahun menjalani rawatan, akhirnya saya boleh berjln semula. Pelajan y terkandas diteruskan.. Berkat usaha mama, akhirnya saya berjaya mengenggam kejayaan walaupun dlm keadaan saya y sakit & situasi y sy alami ketika itu amat sukar. Terima kasih mama!

TAG :
MAMALIEYNA
ZUEANNALEEYA


JOM JOIN:

1 comment:

LurvelyAmiera said...

thanks join..mcm2x dugaan kan..miera dulu lebih kurang mcm 2 jgak..tetibe tak nak pegi sekolah..byk duit mak n arwah ayh keluar utk berubatkan miera..(T_T) Alhamdulillah, skg dah okay dah berkat doa mak ayh..(^_^) wish akk gd luck..(^_*)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails