Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Wednesday, 23 February 2011

Contest: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

DATELINE : 28.2.2011

PENGANJUR:

PIC 1:
ZAMAN PERSEKOLAHAN
Saya sayang semua kawan2 time sekolah dulu. Nakal sama2, bermain sama2 & mcm2 kenangan lagi

PIC 2:
ZAMAN UNIVERSITI
Saya sayang kamo... inilah teman terapat saya hingga ke hari . Nama group kami FLIZZ STAR. Kami berkongsi segala masalah bersama & study bersama untuk menuju kejayaan

PIC 3:
ZAMAN PEKERJAAN
Ini kawan2 dunia pekerjaan. Begitu penting kerana kami sama2 bekerjasama dalam menjalankan tugas dipejabat. Selain itu, ini juga rakan kami bergelak ketawa & berkongsi segala kisah :-)

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA, SAHABAT JUGA MERUPAKAN INDIVIDU YANG PENTING DALAM KEHIDUPAN. BILA DILANDA KESEDIHAN, SAHABATLAH Y DICARI DALAM MELUAHKAN PERASAAN. YANG PASTI KEJUJURAN AMAT PENTING DALAM SETIAP PERSAHABATAN ITU.

TAG:
NUREEN
MAMALIEYNA
ZUEANNALEEYA

JOM JOIN:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails