Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Sunday, 13 February 2011

CONTEST: SHOWING YOUR LOVE

Dateline : 15.2.2011

Peganjur:

Penaja :

Inilah kesayangan saya... iaitu satu2nya zuriat buat saya & suami. Sesungguhnya, ianya adalah anugerah y sungguh beharga untuk dijaga. Saya hampir kehilangan zuriat saya ini apabila doktor ingin mengugurkannya demi menyelamatkan nyawa sy y kritikal ketika itu semasa saya koma. Namun kuasa tuhan, tiada siapa mampu melawannya. Dia hadir juga dalam hidup kami berdua memberikan kembali sinar cahaya didalam hati kami berdua. Sesungguhnya mama & papa amat menyayangi asya. Kerana ketabahan asya di dalam perut mama membuatkan mama terus kuat. Dan kasih sayang y tidak pernah putus dari papa memberikan kekuatan yang luar biasa buat asya & mama ketika itu untuk terus bertarung dengan pelbagai kemungkinan. Alhamdulillah.... kini keluarga saya lengkap... ada mama, ada papa & ada asya. I LOVE MY FAMILY!

Jom Join:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails