Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Saturday, 26 February 2011

MAK DARA 1ST GIVEAWAY

DATELINE : 3.3.2011

PENGANJUR:

TAJUK DRAMA :
CAHAYA HATIKU

KERANA:
Cahaya Hatiku memawa maksud y cukup mendalam dalam kehidupan saya. Cahaya Hatiku adalah makna disebalik nama anak kesayangan saya Nur Fasya Afrina y bermaksud Cahaya Hatiku Putih Kemerahan. Maksud cahaya hatiku begitu mendalam, ini kerana saya hampir kehilangan cahaya hati saya apaila doc terpaksa mengugurkannya demi menyelamatkan nyawa saya y koma ketika mengandungkannya. Namun kuasa tuhan mengatasi segalanya, disaat penguguran hampir dilakukan, cahaya hati saya memberi tendangan y kuat sehingga mengejutkan saya dari lena y panjang, Saya terus kuat utk bertahan saat itu, krn kekuatan y saya perolehi dari cahaya hati saya. Memori ini akan terus kekal hingga ke akhir hayat, terutama disaat saya lumpuh ketika mengandungkan cahaya hati ini, dimana suami saya berkorban segalanya, memikul saya & kandungan setiap kali ingin mandikan saya & bercuti tanpa gaji demi utk berada disisi saya ketika saya di icu.  Walaupun ianya terlalu perit utk ditempuhi, namun kerana cinta kami kekal bahagia & bertahan hingga ke hari ini.Atas pengalaman ini, saya mengerti sepenuhnya perasaan & naluri seorg ibu serta harapan terhadap anaknya. Cerita penuh boleh KLIK SINIKLIK SINI

JOM JOIN:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails