Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Thursday, 3 February 2011

Peraduan Bergambar Dengan Alam...

Dateline: 9.2.2011

Peganjur:


Ladang Tembikai

Anak kesayangan saya yang begitu teruja dikelilingi suasana menghijau yang semestinya baik & sihat untuk pertumbuhan otak & mata. 

Begitu juga saya yang obses dengan alamsemulajadi. Sebab itu warna kegemaran saya ialah hijau & biru kerana ianya merupakan warna alam. Warna hijau begitu mendamaikan serta merilekskan minda. Dan berada disuasana alam semulajadi adalah pilihan saya utk menenagkan fikiran & kerana itulah di rumah saya dipenuhi tumbuhan hijau berbanding pokok2 bunga :-)

Tag:
Nureen
Mamalieyna
LekatLekit
ZueAnnaleeya
Suzie Mama Zharfan

Jom  Join:

1 comment:

Zakwan Zainal said...

tq sbb join.. nice pic..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails