Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Monday, 14 February 2011

WINNER : The Most Memorable Moment Contest

ENTRI CONTEST SAYA:

Alhamdulillah.. kerana sekali lagi saya muncul juara untuk contest ini.
Sesungguhnya, kisah y saya pertaruhkan untuk contest ini adalah dari dalam hati.
Saya menulisnya dgn penuh perasaan kerana harus mengingati kembali peristiwa itu sehingga menggalirkan air mata. Dan terima kasih buat suami tercinta y terus support saya untuk join contest ini. Ini adalah realiti kehidupan saya yang harus ditempuhi. sesungguhnya detik itu terlalu sukar untuk ditempuhi. Dan ketika saya melihat result contest ini keluar, sekali lagi air mata saya mengalir. Sesungguhnya kisah ini meninggalkan kesan y mendalam dalam kehidupan saya. 

RESULT CONTEST:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails