Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Sunday, 27 March 2011

ANGGUNNYA WANITA BERHIJAB CONTEST


DATELINE : 31.3.2011

PENGANJUR:


" Saya mula bertudung secara serius sebaik sahaja melangkah ke alam perkahwinan iaitu pada tahun 2006. Sebelum itu lagi, saya dah cuba memakai secara perlahan-lahan. Saya tak mahu kerana perubahan mendadak itu hanya kekal sementara. Saya mahu, sekali saya menutup rambut saya, biarlah selamanya ianya tertutup. Perubahan saya ini berlaku atas kerelaan hati & pemikiran yang waras. Lagi pun sebagai seorang isteri, saya harus menjaganya demi suami saya. Dan syukur alhamdulillah, penghijrahan saya itu memberi kegembiraan kepada banyak pihak esspecially mama & keluarga serta suami tercinta. Ya Allah... kekalkanlah penghijrahan hamba mu ini hingga ke akhir hayat. Perelokkanlah lagi amalan & imej hamba Mu ini sebelum menemui mu. Amin. "

TAG:
nureen, mamaleyna & zue annaleeya

JOM JOIN:

2 comments:

cik yuz said...

assalamualaikum..thanks yer sebab sudi join....good luck =)

eB ezrin said...

u finalist kan? tahniah ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails