Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Wednesday, 30 March 2011

CONTEST:SAYA SUKA!

DATELINE : 30.3.2011

PENGANJUR:


Makan... I like it! Ekceli bukan suka makan banyak, tapi suka mencuba makanan di restoran-restoran yang menarik. Sampaikan kat blog personal, ramai kawan2 y kata saya ni sesuai buat program jalan2 cari makan. Tujuannya, saya ingin memperkenalkan menu2 yang menarik serta restoran y mungkin boleh dikunjungi oleh kawan2 semua. Kalo x caya boleh klik SINI. Tapi selain memperkenalkan restoran, saya juga suka sgt2 lepak kat pantai, disamping tu boleh mempromosikan tempat terbabit. Dan paling susah nak hakis... saya mmg sukaaaa sgt pada seni fotografi!!! Selalu buat photoshoot! Tapi sayang, xde gambar y menunjukkan saya sdg mcapture pic:-(

Tag:
Nureen, Mamalieyna, Zue & Eb


JOM JOIN:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails