Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Wednesday, 13 April 2011

Contest : Birthday Party Paling Happening

DATELINE : 1.6.2011


3.11.2011

Sewaktu menyambut ulangtahun kelahiran anak saya yang ke 2 tahun adalah detik y paling happening. Sebabnya, selain memanggil jemputan yang ramai, saya juga bertungkus lumus prepare dekorasi & kek birth buat anak saya. Dan paling lucu, sewaktu acara memotong kek, birth girl telah bertindak ganas dengan menyerang kek tu.. Hancuss sebelah.. Gara-gara dia geramkan coklat smarties kat atas kek tu.

SELINGAN :

Kek y simple ni saya just order kat kedai supaya letakkan krin putih . Dan coklat smarties tu saya letak sendiri kat rumah.

dekorasi tempat memotong kek.. dalam masa 2 jam b4 majlis saya bertungkus lumus siapkan. Balik jer keje ptg tu, terus tiup belon & panjat utk gantung belon. Time ni anak tinggal kat rmh nek ma dia.

Dan... di seluruh ruangan siling rumah saya digantungkan belon yang kalerful. Supaya nampak lebih ceria.. Sgt sesuai utk kanak-kanak. Lepas je acara ni, elon ni dijatuhkan & dibahagikan pada kanak2.

Dan.. yang paling happy mestilah birthday girl ni. Tahun ni dia baru merasai keseronokan bila part buka hadiah tu. Esspecially bila dapat banyak mainan & baju...

.
.
.
.
.
.
.
.

“Saya mahu menang contest Birthday Party Paling Happening untuk memenangi Hadiah  Utama  Photoshoot EyesOfGrace


JOM JOIN:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails