Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Tuesday, 31 May 2011

contest 'anak ayah'

17.6.2011


Antara pic febret saya yang menunjukkan kasih sayang yang tak berbelahbagi seorang ayah buat anaknya. Ini adalah pic candid y semestinya aksi dalam pic ni real & bukan dibuat-buat. Semoga kasih sayang ini akan kekal mewangi hingga ke akhir hayat. Sememangnya asya sgt2 manja dengan papanya.. Hingga ke hari ini, tiap kali tidur mesti nak papa dia y dodoikan. Jom tgk kemesraan dua beranak ni kat sini.

JOM JOIN:

3 comments:

puan nina said...

asya ngan ayah die memang manja kan..selalu jugak tengok gambar comel diorang =) kalau nina mesti pening nak pilih..

thanks ye join..

puan nina said...

blog personal saye takde dalam bloglist..

puan nina said...

blog personal sy dlm bloglist blog personal kan?

ok..lulus =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails