Jangan lupa KLIK BANNER HEART BEAT ni !

Thursday, 12 May 2011

My Cute Little Diary 1st Anniversary Giveaway

 23.5.2011


 status saya
*
*
*
*
*
Merupakan Seorang Wanita, Isteri & Mama buat si kecil itu.

SIAPA SAYA?

Assalamualaikum Cute Mum... Meh saya perkenalkan diri saya dgn seringkasnya. Dalam dunia blogger, saya dikenali sebagai LYA @ LYAFRINA . Saya dah pon berumur 26 tahun. Saya merupakan org pantai timur... Kalo cutemum nak makan kepok lekor, satar @ otok2 meh la ke Kemaman..Lya belanja. Dari gambar tu, dah jelas status saya kan??? Yepp... lelaki itu bukan adik @ abang..Tapi my husband & sikecik tu plok satu2nya anak yang saya & suami mampu miliki kerana saya  mengidap penyakit y kronik. Namanya Nur fasya Afrina Binti Mohd Fain & baru berumur 2 tahun 5 bulan. Dan... atas sebab itulah, saya mula aktif berblog pada tahun 2009 demi menyimpan byk kenangan y kami lalui bersama . Maka wujudlah blog CAHAYA HATIKU yang diambil sempena makna di sebalik nama anak kesayangan kami ini. Dan... dalam masa yang sama saya juga wujudkan blog contest ini MY ONLY ONE , sebab saya mmg gian join contest ni. Dek kerana terlalu sukakan dunia fotografi, maka lya baru jer wujudkan blog INDAHDIMATALYA hanya sekadar koleksi pic2 yang lya suka. Blog ni masih rahsia & ni 1st time lya perkenalkan blog baru ni. Bagi saya hidup ini terlalu indah & harus dihargai dengan sebaiknya. Apakah lagi bagi saya seorg y mempunyai penyakit & setiap hari y dilalui mmg penuh pengharapan. Dengan berblog... saya rasa cukup puas & dapat melupakan segala kesakitan & kesedihan. Saya jumpa ramai kawan2 blogger y sgt caring ttg diri saya.

MACAMANA & SEJAK BILA KENAL CUTEMUM?

Saya mula kenal cutemum bila saya perasan, kebanyakan contest @ ga nama cutemum selalunya peserta y terawal & byk menang contest & ga. Kalo dulu saya sgt familiar dgn penjoin contest y tegar cam zai kulim, suzie dll... Sejak dari itu, rasa berminat nak mengenali cutemum.. Tapi sbg silent reader dulu. Lepas tu, cutemum ada anjurkan contest utk baby dgn botol susu tu, lya pon join gak contest tu. Tapi x menang. Dan lya terus je jadi silent reader. Tapi asyik diam2 ajer, lama nk tegur gak cutemum.. Tapi x sangka cutemum balas kunjungan lya tu:-) Dan sampai skarang, dalam sehari msti lya komen kat blog cutemum, kecuali keadaan lya y x mizinkan.. Suka kenal dgn cutemum & suka tgk si Dania y sedang membesar ni. Comel :-)

" SEMOGA CUTEMUM TERUS ENJOY & SUKSES DALAM ARENA BLOGGING NI "

MENJADI SEORANG BLOGGER ITU SGT BEST...
TAPI YANG PENTING
KEJUJURAN DALAM PENULISAN

HAPPY 1ST ANNIVERSARY BUAT MY CUTE LITTLE DIARY

JOM JOIN:

1 comment:

Cute MuM said...

terima kasih sudi join..
baru cute mum tahu pasal kesakitan yang dialami..
harap lya tabah yer..
tiba2 tak tau nak komen apa sebab tersentap baca enti nie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails